Your image

Ráda byste začala už konečně hubnout, základní informace už máte, ale stále to odkládáte a říkáte si zítra, od pondělí nebo od dalšího měsíce?

Zároveň ale toužíte po své vysněné postavě a nejlépe ji chcete mít hned?

Máme celkově spousty výmluv, které nám brání jít si za svými sny:

1) Teď zrovna není vhodná chvíle.

A kdy bude? Zítra, za měsíc, za rok a nebo dokonce nikdy? Čím déle tu budete odkládat tím hůře pro vás. Ta správná chvíle na nové věci není prostě nikdy.Vždy se najde nějaká překážka a svůj osud máte pouze ve svých rukách, tak se vykašlete na „správné chvíle“ a začněte hned, ale pomalu. 

Začněte od základu, aby byl pevný a nezbortil se při první chybě.

2) Na dodržování jídelníčku a pohyb není čas.

Velmi oblíbená výmluva většiny žen a je úplně jedno zda jsou na rodičovské dovolené a nebo zaměstnané. Jíte a vaříte? Předpokládám, že ano, takže čas je. 
Času je spousta a věnujte ho aktivitám, které máte ráda. Lépe si pak na to tu chvíli najdete. Možností je nekonečně mnoho:

  • procházky
  • běh
  • aktivity s dětmi
  • ping pong
  • volejbal
  • tenis
  • posilovna
  • tabata
  • squash
  • fotbal
  • kolečkové brusle
  • kolo
  • jízda na koni

Stačí si pouze vybrat, užívat si pohyb plnými doušky a nenaříkat na nedostatek času.

Vyváženým jídelníčkem a pohybem uděláte pro své tělo velkou službu, ono vám to totiž vrátí v podobě:

  • zlepšujícího se zdraví, které máme pouze jedno.
  • energie, které budete mít dostatek.
  • většího sebevědomí.
  • krásné a štíhlé postavy, po které už toužíte možná roky.
  • A jako bonus to jednou pro vždy natřete všem, kteří o vás pochybovali!

 

3) Mám nadváhu v genech.

To jako vážně? Ano je pravda, že naši postavu, skladbu těla a tukové zásoby ovlivňuje řada faktorů. Ale zrovna tenhle je naprosto minimální, a dokonce ho můžete úplně odvrátit. Nebylo by skvělé svůj metabolismus řádně „nakopnout“ a nepřibírat i ze vzduchu?

Nevěříte?

  • 70 % úspěchu je ve stravě
  • 20 % úspěchu je v pohybu
  • a zbytek, tedy pouhých 10 % ovlivňují geny apod.

4) Mám ráda jídlo a nechci se omezovat.

Tak o to lépe! Budete se divit, kolik jídla musíte sníst, abyste začala hubnout a jaké kouzelné i klasické pokrmy se dají vykouzlit zdravě. Pohyb je velký bonus, jelikož čím více ho máte, tím více je potřeba jíst.

Ale POZOR nejsou kalorie, jako kalorie.

Nejlepší je, když váš celkový jídelníček obsahuje dostatek všeho, tedyBÍLKOVIN, SACHARIDŮ, TUKŮ A VITAMÍNŮ, a ne se držet pouze kalorických hodnot potravin.

Pokud se to chcete naučit, tak se mrkněte zde >>

 

5) V lednici je spousta dobrot, které někdo musí sníst.

Dobře a zítra tam nebudou? Nebo máta v plánu vyluxovat celou lednici během jedno dne?

Pokud máte drahou polovičku, která se odmítá účastnit, tak jako asi většina žen, tak ty „dobroty“ v té lednici nebo kdekoliv jinde budou prostě neustále.

Jistě máte ještě mnoho výmluv, taky jsem je měla a dokonce mám. Pomůže vám jedině si uvědomit co opravdu chcete. Stojí vám ty výmluvy za ty „špíčky“ a nebo s nimi jednou pro vždy zatočíte? 

Nebojte se a nevzdávejte se!

Jsme ženy a zvládneme vše do čeho se zakousneme a opravdu to chceme. A vy to chcete, že? 

  • Naučte se rozpoznávat znaky svých výmluv.
  • Neplýtvejte svým drahocenným časem nad vymýšlením, proč to nelze.
  • Soustřeďte se na to pozitivní, a to proč to jde.
  • Podívejte se na sebe do zrcadla. Děláte to pro své zdraví, kondici a ženskost. Tohle za to stojí. 🙂

Jdete do toho? Jistě máte ještě mnoho otázek, které se týkají zdravého stravování, hubnutí a aktivního života, už ale nemusíte tápat, jelikož odpovědi naleznete zde v mém eBooku „Sama sobě výživovou poradkyní“.

Přeji mnoho úspěchů!

Souzní s Vámi  článek? Podpořte ho a dejte „to se mi líbí“. 🙂