Vytisknout
Zobrazeno: 432

Nevíte si rady, co a kdy jíst, abyste hubla zdravě a efektivně? Bojíte se, že se budete muset hodně omezovat a z toho důvodu jste se ještě nerozhoupala začít hubnout? Děsí vás představa, že se budete muset vzdát oblíbených jídel? Nebo si dokonce myslíte, že rychle funguje pouze drastická dieta? Tak čtěte dál…

1. Správně nastavený příjem a výdej

Nejzákladnější a také nejdůležitější pravidlo hubnutí je to, že nesmíte jíst ani hodně ani málo. A co to znamená v praxi?

Neriskujte své zdraví, motivaci a nedosáhnutí cíle touto cestou.

Nechcete si zapisovat? Přijde vám to otravné a zdlouhavé?
Na to je jediná odpověď, bez toho se prostě nemáte šanci naučit, kolik jídla máte přijmout na hubnutí – bílkoviny, sacharidy a tuky.

Rozhodně to neznamená, že se tak budete stravovat do konce života, podle nějakých tabulek, ale naučí vás to do konce vašeho života se správně stravovat a po zhubnutí už nikdy neřešit nadváhu. Budete skvěle ovládat své tělo a nebudou vám chybět žádné důležité živiny.

2.Doba stravování

Opravdu není nutné jíst podle „hodinek“. Možná se teď divíte, jelikož ve většině případů, kdy čtete nějaké rady o hubnutí, se dočtete, že to je ten základ a tedy hlavně snídaně, svačina, oběd, svačina a nejlépe večeře do 17 hodin.

Vaše tělo nemá v sobě zabudovaný časovač, kdy je vhodná doba na snídani nebo cokoliv jiného. Zde se vracím k bodu jedna – hlavní věc, kterou musíte udělat a hlídat si je splnit si kalorický příjem za den. Pokud tedy nesnídáte, tak o to si dáte např. větší oběd.

Pro večeři platí to samé, pokud jste takzvaná „sova“, není nutné jíst poslední jídlo v 18 hodin a pak neskutečně hladovět do půlnoci.

Jídlo si rozvrhněte tak, aby vyhovovala vám a vašemu dennímu harmonogramu a ten se dost často mění. O víkendu si ráda přispíte, jdete spát dříve než obvykle nebo naopak apod.

Shrnutí:

Je jedno v kolik hodin a co jíte, pokud splníte MAKRA – bílkoviny sacharidy a tuky.

3. Ze svého jídelníčku škrtněte:

4. Do svého jídelníčku zařaďte:

5. Pohyb

Abyste byla úspěšná v hubnutí, tak to rozhodně neznamená, že musíte od rána do večera cvičit v posilovně apod.

Zhubnete i bez cvičení, ale určitě je vhodné nějakou tu aktivitu, která vás bude bavit zařadit.  Už jen proto, že při pohybu se z těla vyplavuje hormon „štěstí“, takže je to dobré i na prevenci proti stresu a budete mít ze sebe opravdu dobrý pocit. Možností je nekonečně mnoho a stačí si pouze vybrat.

Rozhodující je i každodenní pohyb, a tedy pokud si strávíte jednu hodinu týdně v posilovně, tak vás nespasí, pokud zbytek času strávíte „na gauči“.

Přínosy pohybu:

A mohla bych pokračovat.  Je to pouze na vás pro jaký typ pohybu se rozhodnete, ale opravdu by vás to mělo bavit, abyste u toho vydržela nejlépe na pořád.

 

Opakování je matka moudrosti, tak vám vše ještě shrnu:

Kombinace těchto všech kroků zaručeně vedou k hubnutí, není žádná šance abyste nehubla a to je skvělá zpráva, ne? 

Akční úkol:

Jdete do toho? Chcete opravdu zhubnout? Mrkněte na moji kalkulačku pro výpočet příjmu potravy na hubnutí a můžete začít. Bez odkladu a hned!

Fitness kalkulačka zde>>